ami brutto. Oznacza to, że za kupiony produkt zapłacicie Państwo dokładnie taką kwotę, jaka widnieje przy produkcie.
W koszyku zostanie jedynie doliczony koszt dostawy.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak, opcja zapłacenia za towar przy odbiorze jest możliwa.
Ile zapłacę za wysyłkę?
Koszt wysyłki uzależniony jest od sposobu dostawy, jaki Państwo wybiorą, oraz od wagi produktów. Opłata za dostawę uzależniona jest tylko od cennika Kuriera (zobacz koszt dostawy). Najtańsza wysyłka kosztuje 11 zł.
Jak długo będę czekać na album?
Wysyłka zamówionych towarów następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin roboczych od zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia, przy czym zamówienia z piątku, soboty i niedzieli wysyłamy w poniedziałek (przy pobraniu) lub po zaksięgowaniu wpłaty.
Czy mogę gdzieś obejrzeć prezentowane produkty „na żywo”?
Tak. Zapraszamy na ul. Chałupnika 14 w Krakowie ( zobacz plan dojazdu) – tu od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00 (we wtorki i czwartki do 17) możecie Państwo osobiście obejrzeć i kupić album.
Obok albumu, który chcę kupić, nie ma napisu: do koszyka. Dlaczego?
Albumy, obok których widoczny jest napis: "do koszyka" i umieszczona jest informacja dostępność: „jest” znajdują się w magazynie, co oznacza, że wysyłane są w ciągu 24 godzin roboczych ponieważ są w naszym magazynie. Jeżeli albumu nie można dodać do koszyka to prosimy o kontakt - udzielimy informacji dotyczącej możliwości sprowadzenia albumu do sklepu. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż tydzień, tak więc, jeżeli zależy Państwu na konkretnym albumie, prosimy o kontakt i dodanie powiadomienia o dostępności produktu.
A co z darmową wysyłką?
W sklepie są produkty, które po dodaniu do koszyka powodują, że całe zamówienie wysyłamy za darmo. Produkty te można znaleźć tu: darmowa dostawa.
Gdzie w nowym sklepie mogę wpisać nr NIPu?
Jeśli jesteś nowym klientem to taka opcja pojawi się przy realizacji zamówienia lub podczas rejestracji.
Jeśli masz założone konto to nr NIPu możesz wpisać logując sie do Panelu Klienta.
Złożyłem przed chwilą zamówienie, ale chciałbym jeszcze coś domówić - czy mogę uniknąć drugich kosztów wysyłki?
Jeśli pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane to jest to możliwe - wystarczy wybrać odbiór osobisty a w uwagach do zamówienia wpisać prośbę o połączenie zamówień. Jeśli nie jesteś pewien czy jest to możliwe to skontaktuj się z nami pod nr: 12 680 55 90.